Joachim

HAHAHAAH älskar det !

i igår,lördags,kom sarah till mig vid fyra,då gick vi till ammi och va där ett tag,sarah sminkade mamma för dom skulle på schlager sak på OK -.- .. efter det så gick vi till norrköp och handlade mat ! vi gick hem och lagade den,lövbiff as gott :d men faila på såsen HAHA. lite senare kom sonny & rizah förbi typ 10 minuter bah haha,sen kollade vi på film tills vi somna..och fan va lack jag blev på SARAHS JÄVLA MOBIL ! ville slänga den i väggen :) höhööh..

idag handlade vi lite och jag fick min pizza tillslut :) hhaha..sarah åkte till rimbo..jag städa upp efter henne när jag kom hem och nu sitter jag här och ska egentligen plugga ... :(  SO prov imorrn och jag kan ingenting :D sen typ engleska förhör...ska sova snart ialf ..
nu är det den här gången i månaden alltså..humörsvängningar hit och dit,ibland rå sur och ibland gråtfärdig hahah,vilken tur för dom jag bor med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0