HELVETE

igår hade vi SO prov..gick väl sådär..får se imorrn. jag sov hela dagen och natten efter skolan så jag kunde inte skriva hehehe.
idag hade vi ialf bild och lite sånt...lite bråk med 2 störda människor...inte värda att ta upp ens..efter skolan hade jag matte prov,IG igen vet jag. MEN JAG ÄR TRÖG.det enda jag är bra på är fan att sova ! :)<3
nu sitter jag här och har damp.ringde nyss till mamma och grina i telefon hahaha,,men jag orkar inte ha det här längre..tänker inte säga..för äckligt..men jag är trött på det ialf och hoppar snart från en bro ! :) hÖHHHH fuckfejs.!
hungrig är jag med.blir väl nudels..när mamma kommer hem ska vi åka och handla godis för np imorrn. hon hade handlat det till mig igår när jag sov,men var det något kvar när jag kolla i morse ? NEJ för vi har ett inavel inneboende här.drop dead.
är på jätte bra humör.tror jag ska spela lite gth vice city och döda lite folk. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0