:')

kollade precis igenom typ alla mina inlägg,och har märkt att jag skrev mycket mer och roligare för ett år sen typ ;o
och jag tror att den mysigaste tiden jag har haft med sarah,var 2008 agusti..vi skulle åka till spanien den 7de,och anneli,kjelle och Co var i spanien innan oss,vi skulle åka till samma hus..då var jag och mamma hundvakt till dukke så vi bodde hos annlie för det mesta i en vecka typ.en kväll så sov jag och sarah hos anneli och mamma var ute och festade,så var vi hundvakt å det.då gjorde vi as god middag och efterätt och hade det så jävla kul när vi busringde till massor! och så den där känslan att vi skulle åka till spanein tillsammans bara två dagar senare,älskar den känslan asså..jag längtar så jävla mycket till spanein,det stället och den tiden. för jag älskar det verkligen ! och jag älskar sarah obeskrivligt mycket,vet inte vad jag skulle göra om jag inte hade dig vid min sida hela tiden.,du är den bästa ! <3






jag ser fram emot nya minnen i turkiet 09 , förhoppningsvis :)<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅHHHHH, gölli du är då ! ..& vi ska åka till spanien igen ffs ;D PUSS älskar dig me ;)

2009-03-16 @ 22:37:57
Postat av: Malin

hihih jaaaa :D<3

2009-03-18 @ 22:42:28
URL: http://malinforlajjf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0