äcklig

idag fick jag tillbaks min uppsats från helena..fick bara G+ ;( ..hon gick fram och frågade vart jag hade fått handligen ifrån..jag bah.. öh? jag hitta på det? haha hon trodde jag hade snott från nåt,så bra är jag ;) haha. sen på gympan hade ella och fille saker planerat..blev ganska trött ;D sen vare lunch,och jag drack typ 4 glas vatten ;o var så jävla törstig :D
jag & amanda hade inge b-språk,så vi jobbade in svenskan och fick sluta..typ kvart i 1 kanske. :) då gick vi ner på stan..först till istvan,sen till nå smycke affär,och ofc till kryddan & bibblan ! =) vi hade as kul som vanligt ;)

när jag väntade på att mamma skulle hämta mej,satt vi utanför kryddan och körde " if i were a boy " LIVE! aa ni skulle vart där asså! det var draaaaag ! vågen och hela paketet! :)  sen åkte vi till tandläkarn...jag hade två hål,jag hade typ en ny tandl ...nån rysk,hon var fett läskig ;o  hon körde på bah , iiiiila som fan :'(  men det tog bara en halvtimme..helt drogad när jag skulle resa mig ur stolen höhöh..klarar ju inte utan bedövning :O  efter det åkte vi och handla på flygis inför lördag,när niklas fyller 18 små år. jag och mamma köpte också en varsin ben & jerry's !! cookie dough!!! så sjukt gott  :d hihi   ,sen köpte jag as mycket nudlar som jag ska äta snart...när bedövningen är borta..och efter deeeet åkte vi till läkarn ang mina utslag " exem"? fanns ingen tid idag,så mamma ringer imorrn ;d vill bara att det ska försvinna :(   ..
ikväll ska jag väl inte göra nåt spc...är ganska trött så det blir väl nudlar,glass,sova :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0