31 mars

kunde tyvärr inte gå till skolan idag heller,så mamma drog till skolan och hämtade lite böcker till mig. så idag har jag bara sovit,ätit och städat faktiskt. diskat och så. Läkaren hade ringt till mamma och sagt att proverna såg bra ut,men nu ska jag tydligen få mer medicin,(jag håller knappt reda på hur många jag ska ta nu.)så mamma hämtar det på apoteket just nu..om det inte går bort med dom,ska dom typ undersöka om det är en annan sak..en sak som tydligen är väääldigt ovanlig..men jag är ju också lite udda,så man vet ju aldrig.men förhoppningsvis går det bort med det nya.
jag hoppas också att jag kan göra klart recensionen ikväll,med lite hjälp utan mamma kanske? för sen måste jag också skriva labbrapporter ...vet inte hur jag ska skriva dom (a) ,,får fråga amanda =] ihih.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0