30 mars

imorse när jag vakna var jag pigg och redo att gå till skolan ! men nejnej,då har man ju fått röda prickar i pannan. är t r ö t t  på detta ! . så idag har jag bara smsat med amanda och sovit. ätit kladdkaka och nudlar...och så skulle jag göra pannkaka själv,för mamma åt hos anneli..hon gjorde smeten till mig och FAN va jag blev arg ! det gick inte ens att göra EN bra pannkaka !:o  efter massa försök kasta jag skiten åt helvete och kollade på film istl. Marley and Me . den va jätte bra,grina som fan i slutet  ;(   ,,..aja,,efter att ja tjurat ett tag så gjorde jag lövbiff -,- ..bättre än ingenting ilaf.
Jag fick G på mitt matteprov btw . jag vet . helt osannorlikt..men men,tydligen sant.
ikväll ska jag sklriva klart recensionen och kolla på scrubs,och hoppas att jag är prick-fri tills imorgon.


Grattis Anna & Jonas och Melvin , som fick en flicka !!! =] <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0