Lördag,söndag..polisbil.

Igår var vi hos ewe och kollade på katterna,och det är ju helt sjuuukt hur söta dom är !! lilla zina..eller nåt,huhu.
Efter det så åkte jag mamma och ammi till mormor å fikade och hämta lön från städningen.Sen vidare ner till stan där vi fikade och kolla lite affärer,träffa amanda och elin,hon är bra äcklig hon,amanda:).
Sen åkte vi till nightmare och skokanonen,jag handa en mysig tjocktröja med dragkedja och nya skor.
Efter det tror jag att vi åkte och lämnade ammi..så åkte vi hem.
Vi var hemma ett tag och städade sen åkte vi och handla kinamat! Det var sååååå jäkla gott !:D haha.
Efter maten kollade jag och mamma på film och myste,sen vid tolv gick jag till ewe.Där fanns niklas,blomm,philip och ewe ;d Vi var där ett tag och hade as kul när vi snacka om gamla minnen!Var precis som förr i tiden! (:

Vid tre så gick jag,blomm och niklas till preem där en taxi väntade på oss..vi åkte till domherrevägen där någon hade sagt nått om blomm eller nå..när vi kom fram så stod det tre killar där,niklas å blomm typ snacka med dom och jag kände på mig att det skulle bli bråk så jag gick hem..och när nästan var hemma hörde jag massa skrik.
Jag gick in och skulle precis sova när blomm ringde och frågade vart niklas var..och sa att han hade blivit nerspöad på backen.Så jag bah drog på mig vad som helst och gick tillbaks,där jag hittade blomm med sprucken läpp och knäppt ögonbryn,niklas med skrapsår i fejjset och blomm's syrra med blodigt knä och hon kunde knappt gå på sin fot.
Då hade dom som vi träffa slagit ner dom..och dom är typ 30+ .dom hade sparkat niklas och blomm i huvudet,hur jävla dumma kan man va?..det var ju tur att jag gick hem när jag gjorde det..och att dom går på en tjej? Helt sjuka människor.

Ialf..vi stod och ringde till en snubbe och banka på allas fönster för dom skulle öppna porten med det gjorde dom ju inte.Så jag och niklas gick hemåt när vi såg killarna som hade slagit ner dom pratade med polisen,så vi sprang efter polisen och bah ; det var vi som ringde,dom ni pratade med nyss är dom som gjorde det ! Så vi fick åka polisbil och letade efter dom..bah körde rå snabbt ! skit kul :D Sen fick vi åka ner till stationen på förhör..där var det helt dött kan jag ju säga..jag fick sitta och vänta medans niklas blev förhörd,höll på att somna,klockan var ju trots allt 5.När han var klar sa polisen att jag inte behövde bli förhörd eftersom jag gick innan bråket började.Så då vare bara att gå hem i spöregnet genom heeela stan,kom hem klockan sex.

Sov som en stock till två.När jag vakna hade jag sovit med armen jättekonstigt så den var helt,helt bortdommnad så jag trodde att den hade dött eller nåt,för jag kunde röra den hur som helst !!!! GUMMIARM VARE !!! jätte läskigt,sen vände jag den upp och ner så allt blod kunde komma tillbaks ner,så gick det över sen,hhaha.
Idag vet jag inte alls vad jag ska göra..tror jag kollar på white chicks flera gånger om ;) för man vill ju helst inte gå ut i det här vädret.Mamma håller på och gör lasagne..det låter fan bra mumsigt ! slapp söndag,med andra ord,.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0