Torsdag

Idag vaknade jag när max smsade och sa att Ullis skulle låna telen här,så då gick jag upp och släppte in henne,hon hade haft en oturs dag,bilen gick sönder,mobilen ladda ur och mer problem med bilar.Så jag kollade upp bussar sen gick jag till mormor och hon till bussen.Hos mormor fick jag pannkakor och rulltårta! Hennes pannkakor är helt otroligt goda! skojar inte asså..haha.
Sen fixa jag lite med papper,var där till fem ungefär,då gick jag hem.
Lite senare kom mamma då hämtade vi upp Ullis på Görla där hon hade ställt bilen.Sen åkte vi hem och lämna bilen,så gick vi ner på stan och käkade på G.Vi hade jätte trevligt och skratta as mycket,Ullis garv är fan det bästa som finns,haha:) Vid tio gick vi hemåt och tog massa "pose" kort på varann,hahah.Nu sitter dom och tar en irish coffee och här sitter jag och lever livet.
Imorgon ska jag bah soooooova.
På lördag kanske vi ska till åland med Ullis & Co.:)








Fick jeans shortsen där uppe av sarah ! som jag hade i spanien förra året :) tihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0