T,F,L,S,M

Internet fungerade inte igår så kunde inte skriva då helleeeer.

I torsdags kväll åkte vi till gräddö,jag mamma och sarah.Vi grillade och sånt där..chilla lite.Lite svårt att skriva nu när jag inte kommer ihåg något typ...
fredagen på midsommar åt vi massa gott och drack lite och jag,sarah och sonny slappade i husbilen..
 Sen på lördagen skulle vi åka hem egentligen men jag sarah och sonny fick stanna en natt till..och vi fick inte dricka men det gjorde vi ju ialf.Caroline,Max och ludde kom senare och vi hade en platta öl,7.5 or..jag drack nog lite för mycket,har aldrig varit så full tror jag :p haha,men det var skitkul ialf! ;d Vi höll på till fyra kanske,men då var det bara jag,max och ludde kvar uppe,för sonny och sarah somna som vanligt -,- haha.
Sen kom kjelle och då blev det inte lika kul..haha.
söndagen mådde vi inte så värst bra..men då vare bara å städa upp allt,burkar och öl på golvet,som jag fick torka bort för hands för det inte fanns en mopp?
Sen fick vi ju lite skäll av "mamma anneli" som hon kallar sig.Tycker att det är så fint och sött när en 41 årig kvinna kallar en 16 åring för skitunge och lögnare :) aaaaaaw. hahaha,nej ska inte börja om det nu.
Vi stannade ialf en natt till för vi inte kom in på något sett,då gjorde vi hamburgare,kollade på film och sånt ,bara myste :).
På måndagen kom Sarahs pappa och hämtade oss typ 8 på morgonen,vilket var väldans snällt.Vi släppte av sonny hos mormor och mig hos mig....huhu.Jag gick och la mig typ 9 och sov till tvååå,då gick jag till mormor och hjälpte henne med papper (: ..Sen hem och då funkade inte internet så jag gjorde chokladbollar med SMÖR,mu-u-u-ms.

Idag vakna jag typ nyss,så jävla seg.Äter bollar och saft,haha.Vi får väl se vad som händer idag..är ju så fint väder så går väl ut en sväng.

I helgen ska vi till pappa tror jag,i 2-3 veckor. :) Sen efter det blir det Turkiet.yeeees.

Det var jäkligt kul i helgen alltså.
"Snart ska fiskis äta lunch"
"HAR DU SETT MIN NISSE?!"
" DIN JÄVLA HORA!! "
hahahahahaah.<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0