blogg

jag kom på att jag har en gammal blogg : Malinzon.blogg.se
här är två inlägg från oktober 2007 och december.

*Hejhej!!!

Hejsan! jag heter Malin och jag har precis startat en ny Blogg-sida.
Idag har jag varit i skolan,som va ganska tråkigt,fast på morgonen på typ andra lektionen hade vi det ganska roligt,jag min bästis samantha och 2 killar (bara kompisar) garva som fan! ;D
Sen hade jag ett långt So pass -.- BORING !
Och efter det så hade jag hemkunskap som var ganska kul. Vi gjorde en grekisk sallad ! :P
Och sen slutade jag och nu gör jag inte så mkt,chattar och lyssnar på musik :)

                             Men vi ses sen! Hejdå! Pöss

*

Bandytunering -.-

Godkväll !
i morgon ska vi ha bandytunering..men jag vet inte om jag ska gå,har ändå inga lektioner.
Fast om jag inte går så kommer det att kännas konstigt på tisdag när vi ska på "klassresa" till gamla stan..jag har väl varit borta en del från skolan,igen..men jag va faktiskt riktigt sjuk förra veckan när jag va hemma 4 dagar,och jag smittade ner mamma också xD aja,vi får väl se hur det blir.

Men iafl,jag har börjat träna nu..haha inne på mitt rum med en boxningssäck som jag kör typ 10 minuter på,sen 50 situps,20 armhävningar osv xD :P hahahah   men jag vill komma iform till nästa år,typ mitt tidiga nyårslöfte ^^

Idag har jag inte gjort nåt speciellt,kollat på Andra anenyn :D som ÄGER !!!! ;D;D
hhöhöh
Men nu ska jag sova^^
nattinatti<333

T Ö N T
HHAHAHAHAHAHAHAAH. Jag ser att jag försökte träna då också,haha så jävla lame man är .

Kommentarer
Postat av: ewelina

sv; hetare än hoooot! ;d

2009-06-04 @ 14:01:12
URL: http://ewelinahedvalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0