4 juni

inatt sov jag icke så bra,fast jag var helt slut ;o gick upp och fixa lite snabbt sen åkte vi till skolan,i detta PISS väder!
sol ska det va,sol.!
Det är inte en bra idé att åka till grönan på en vardag,vi var as trötta hela dagen,jag och amanda.Vi hade lite So,engelska förhör och gympa.Sen hade vi hur lång rast som helst,så vi jobbade in So:n.
jag och min matte lärare :

Jag : Jag fick ig på mitt matteprov va? När ska jag göra om det?
Han : Det är över för din del. ...
Då tänker ju jag ,oh shit,?!
Jag : får jag ig i matte? slutbetyget alltså.
Han : nej !:) du får G !
...bah schyrre...blev ju livrädd ;o
Men den goda nyheten är ju att jag slipper ha matte igen på heeela sommaren !! wohuuuuu.
Sen kanske jag får Vg i svenska..fast i dont think so,.
vi slutade tidigare och då gick jag hem,satt några söta små barn här.,niklas kompisar.

imorgon är det äntligen fredag ! Då ska jag ha biologi prov :)
Och i helgen kanske vi ska till landet,vet ej än. (: annars ska jag bara sooova och ta det lungt..tror jag.

Jag gissa att jag kommer somna snart...måste upp sen och plugga & duscha..snark.
Bilder från grönan kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0