17 juni

kom precis in,var ute med elin och amanda,hade kul som vanligt..var ju lite glad pga en sak :D hihi.
Jag är hur trött som helst,jag ser tillochmed i syne.. ;o läskigt att gå hem själv.hehe.

En sak som hände idag när vi skulle städa var,att på vägen dit sprang det en ekorre över vägen,vilket betyder otur..och det fick vi kan jag ju säga.Jag halkade 2 gånger i huset på mattor och vatten,carro slog i armbågen 3-4 gånger,ammi slog i huvudet och mamma är bara allmänt korkad.HHAH nerå,men det va helt sjukt,och på vägen hem vare en jävla trafik !! menmen,vi överlevde.
Nu ska jag dricka lite saft och sen sova..mitt The sims 3 är snart nerladdat,hahah.Man måste ju pröva,på kul.
Men det blir imorgon.


puss på dig bäh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0