Torsdag

Jag rotade fram ett batteri från städskåpet,så jag klarar mig väl ett tag till.Gick upp fem idag..fast jag sov inte till fem,var i säängen ett tag,vädret är ju bara för trååkigt ;(  HAHA,niklas kom in nyss,ser ut som en blöt pudel!
Ialf,min telefon är typ klar imorgon tror jag,och jag ska ju ha Comviq efter det och man kan beställa ett startpaket på internet gratis,men det tar ju 2-3 dagar,så jag köper det i affären istl,som kostar 250(?),men jag ska ha den innan lördag,så får det kosta vad det kostar! Jag och mamma får väl dela på det,för det kostar 400 att låsa upp teln också,men bara jag har råd med dricka på lördag,..men äsch,jag kan betala 50kr så blir det bra! Hoho.
Men hur fan blir det med Msn på mobilen då?...bara det inte blir nå fel på telefonen,då får gubbjäveln stryk! ;d haha.

Kommentarer
Postat av: ewelina

comviq wohoooo

2009-07-09 @ 22:32:19
URL: http://ewelinahedvalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0