takeoff

Idag har jag och mamma varit nere på stan och handlat bikinisar till oss..fanns inte många kvar så blev nån ful bah.Sen har vi hämtat mormor och morfar på stationen,med husbilen.Så nu står husbilen här ute och är good to go!
Jag har packat klart,det blev en bag och en påse..ganska mycket,men dettt är naajs.Det ska bli så mysigt! Kommer dock inte kunna blogga på en vecka typ ;o :( ..eller jag kan ju kanske försöka mobil-blogga ;) om mobilen tillåter det..
Hoppas det blir fint väder på åland..men även om det regnar så gör det fan inget,så mysigt att ligga och läsa i sängen när man hör regnet ;d
Har precis ätit chokladpuddig och tittat lite på tv..vi ska gå upp klockan 6 imorrn..eller idag.Men jag är ju som vanligt inte trött och undrar vad fan jag ska hitta på till klockan sex...suck.
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0