Onsdag

Följde inte med till danderyd idag,så trött ;( .
Vid tre-fyra gick jag till mormor där mamma var,och fikade.Och så fick jag lite pannkaka (A) hihi. Vi var där ganska länge,till sju.Sen åkte vi ner till gamla bistro och käka pizza,konstigt nog så orkade jag inte ens halva,så vi tog med den i en kartong! hahah.Den blir väl lunch imorgon när jag är i sbk.
Just nu gör jag ingenting,diggar lite MJ låtar bara.Väntar på att amanda ska höra av sig,så kanske vi ska gå ut en sväng.

Okey,det blir inget utomlands i sommar,fanns inga resor,så det blir på höstlovet istället,visst blev jag besviken,men då kom mamma på en idé.Vi har bokat camping plats på Åland med husbilen.Så jag,mamma och Sarah åker på lördag jätte tidigt,så är vi där till tor-fre nästa vecka :) Vi ska bara bada,äta,slappa,sova,läsa och mysa! Fast jag lämnar dock inte telefonen hemma ! Klarar mig fan inte,kan ju kanske inte smsa så mycket,men den har ju lampa och klocka,eller hur ? mohaha.Ska ialf bli najs..bara man kommer bort från norrtälje så duger det i guess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0