Onsdag

Idag runt ett tog jag och Sarah bussen,ja lite lata,till stan.När vi gick på var vi ensamma,och chaffören sa till sarah : ska du jobba idag? och kollade på hennes boobs,hon bah ; nääääj.Hahha jävla äckel,han kallade henne ju hora typ.Men hon kunde ju ha knäppt en eller två knappar till...haha.
Vi gick först till hennes mamma tror jag..sen lämna vi in min bebis,på upplåsning,så jag blir utan den tills fredag,känner mig alldeles naken! :( alltså,mobilen.Sen gick vi vidare till Guldfynd där jag köpte ett halsband till mamma,och sen ett par örhängen på H&M till henne,så köpte jag två tröjor till moi ! Jag och sarah har bytt tights också,så nu har jag ett par nya kan man säga :D haha.Sen gick vi till Istvan,där Sarah piercade sig i läppen,där jag har fast andra sidan! Som jag faktist har på film...mohahah,både på henne och amanda! När det var klart så gick vi till Conclean och väntade på att hannele skulle sluta,så fick jag skjus hem!
Vid fem kom Ylva och barnen.Sen kom dom andra,Ammi och ungarna,mormor och morfar,Hannele och sarah.Mamma blev väldigt glad över min present ialf! Det var ju bjaa.Joy gick efter zimba hela tiden och ville bära,jag bah goodluckhavefun liksom,hon väger väl några ton!
Maten tog typ slut efter ett tag,så då gick jag & sarah å handla mer på norrköp.Jaaa..sen blev det lite mer MJ dance,och tårta! Och min morfar duschar ofta .. .... ..ehhm.HAHA.10?! XD.
Vi blev äntligen av med folket vid nio,haha :) , så då duschade jag och nu sitter jag här,får damp på min datamus,batterierna är slut men har inga andra,..men jag har faktist klarat mig rätt bra med hjälp av endast tangentbordet! sådeså.

Imorgon,tro det eller ej,ska jag med till sbk! Haha..om jag orkar alltså.
Men nu regnar det igen,det är väl mysigt på kvällen,men det ska fan vara sol imorgon!!! uuuurggg! Just nu är har jag ont i magen och huvet,så nu ska jag såååva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0