Lördag

Inatt sov jag bara två timmar,men klockan halv åtta var det bara å stiga upp! trött som fa-an.
Ammi och Caroline hämtade oss,vi åkte till mormor och morfar en sväng,och sen till statiol och handlade lunch och så.
Sen åkte vi till Bergshamra..hade som vanligt lite svårt att hitta vägen.Vi åkte på en liten väg i skogen,när vi skulle fråga en kille om vägen.Först fatta han typ inte svenska,sen börja ammi prata spanska,om jag minns rätt.Men han prata engelska så han kunde förklara lite..då åkte vi fel,så när vi åkte samma väg tillbaks ser vi han igen och mamma bah Guten tag! eller vare heter. hahaha,ingen visste vart fan han kom ifrån och vad han pratade..aja,kul när man var med ialf,haha.
Men iallafall.., så hitta vi huset,..Vi städade en stor källare,en stor övervåning och en stor stuga,fy faaan vad jobbigt det var.
Men vi hade ju faktist ganska kul med.
Caroline:Var det här förut?
Malin:nej..
Caroline:Var det?
Malin:ja..
Caroline: ...?
Malin: Nja.!
Nej,nu förklara jag fel! men jag suger på det!
hahahahahahahaha,man måste vart där för att fatta,men kul som tusan var det ialf! Låg på golvet och lite sådär.
Sen hade vi typ värsta oturen,jag och ammi råka hälla ut hela hinken med skurvatten på golvet TRE gånger! och tid tog det också när det skulle torka.Hahah.Och så hade vi lite michael Jackson i källaren.Billie Jean,ThrillER! HAHA.,och några tuffa dancemoves ofc.
Sen har det varit en massa annat kul,men kommer inte på något just nu,haha.
Vi blev iallafall klara vid sju,så drog vi och köpte pizza.
Nu sitter man här..smutsig och trött..ska nog lägga mig snart..eller kanske duschar först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0