Fredag

Jag var uppe hela natten,för jag skulle med till sbk,men jag valde att sova istället:D tihi.När mamma kom hem åkte vi genast till stan och hämtade min bebistelefon..så nu har jag comviq..men det känns inte som min bebis längre..helt förändrad .. :( men den duger,och nu smsar jag ju gratis,så mamma slipper få en hjärtattack varje gång hon får räkningen..hehe.Efter stan handla vi lite på norrköp,sen hem.
På kvällen gick jag ut med Amanda,som jag inte träffat på ett tag :o och vi satt och snacka om allt och ingenting ett bra tag,sen träffa vi elin så hon haka på :) ..vi var i grind lite och gunga och så.Sen när det börja bli kallt gick vi in till mig en stund.Min mamma har inget liv.. -.- ..Ialf,dom gick efter ett tag,då blev jag as hungrig så jag gjorde korv med bröd och glodde på CSI Miami :) ..Nu ska jag snart sova för imorgon ska vi ner på stan och beställa resa,och handla bikini och möjligen ett par leggings!Hoho.
Längtar tills imorrn !! dricka med ewelina :)♥


ut med det gamla,in med det nya.

Kommentarer
Postat av: ewelina

HAHA ja? :p fyllskalle.... ;)

2009-07-12 @ 14:19:08
URL: http://ewelinahedvalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0