va vill du mig? mupp..

AHHHHHH jag dör av skolan,dör.
Hinduprov
Biologiprov
Matteprov
Nationella svenska x 2
NN matte
Teknikprov
tandläkarn...HAHA allt detta ska ske inom 2-3 veckor.. ser fram emot det.

idag hade vi ingen bild SOM VANLIGT! lär dig att hålla tiderna nya lärare! arg! då fick vi alltså håltimme,så vi jobbade in svenskan till på torsdag..efter det gick vi till kryddan,jag och amanda. vi köpte en mobbad muffins,godis och cola..jag vågar inte ens tänka på vart det satte sig på kroppen...vi gick till bibblan sen..stod fan på kö tills det öppna XD brukar ju alla ungdomar göra..vi satt där en stund sen när vi skulle gå,såg vi en röd soffa, och vi tänkte ; den ser fan skön ut..så vi satte oss.vilket vi inte skulle ha gjort..den var RÅskön asså!!! och det var 10 minuter tills vi började men vi kunde inte resa oss..så vi kom försent typ 10 minuter..men det var det värt ;) sen var det teknik..amanda hade lite kul med en rullstol..och jag hade ramla av min stol...hahaha fast ola sa inte till oss så mycket ;;o  snäll liten gubbe det där :)
och våra klasskamrater tycker att vi ska hänga oss...ÄLSKAR ER MED JÄVLA MONGOS!
sista lektionen var gympa..kände mig fett seg å dålig,ont i huvet óch allt,så jag satt mest på bänken och tänkte på en viss mr Mcdreeeamy ( inte han i grey's-,-) hahah..
men nu sitter jag och väntar på pannkakor.....och vilket jävla väder det är asså! :o
MEN HOOORA JAG HAR TAPPAT MIN KONCETRATIONS FÖRMÅGA! har fortfarnde inte skrivit klart min jävla hor recension ......GÅR bara inte !!! fan asså,nån får hjälpa mig :( hahah

ååhh imorrn är det onsdag..veckans trögaste jävla dag! drygt.


pappa skicka nya bilder på mina katter <3


Miska på sin tron<3
   Rambo<3

holy crap vilket långt inlägg! haha good luck,have fun att läsa!

Kommentarer
Postat av: Amandah

Åh fan va fina! :O

2009-01-20 @ 19:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0