forts.

okej,så fortsättning på lördag ;
jag gick och mötte sarah,hon hade varit på brännäs,vi gick in,åt mat..sen typ...prata vi,fixa oss,dansa lite..lyssna på musik..sen gick vi minsann vidare till anneli,och där satt robin & sonny och spelade tvspel som två töntar :)
haha,jajja vi typ börja dansa där,och vi lyssna på min smokie låt!!!= D <33 och jag rocka loss som fan,anneli såg förvånad ut,sa att jag ska börja i nån jävla teatergrupp,eller börja dansa..njeeaa,tror man måste ha lite kondis då va.
ja ,sen gick anneli och mamma till nån kompis,och R & S gick ut.vi var barnvakt åt stoffe och vanessa..vi drog några shottar och prata med folk i fonen haha:D  nu det kallar jag bra barnvakter!
anneli och mamma kom hem runt 2,då gick jag och sarah hem,och där fann vi niklas och robin,sittandes på rummet,efter sarah bankat och skrikit ett tag kom dom ut och var lite sociala :) hhaha ..ye så lyssna vi på musik och alla typ satt eller sparka på sarah som låg på golvet och skratta...sen sprang jag in i köks dörren,IGEN! och ramla ner på golvet..detta var allltså efter shotten XD haha! sen kom mamma hem,och då vare bah å sova,men jag sov råpissigt,...
sarah plåga robin med att ta kort på han när han sov haha,. och imorse vid 12 gick jag upp,FÖRST! ihihi.
sen kom sarah & robin,så åt vi frulle..ganska rolig frukost stund haha ;) efter det la vi oss i mitt röm och kolla på film,HHAHAHAHAHAH och jag kunde inte sluta garva åt en scen i " the disaster movie" när amy whinehouse står och rapar typ as länge på en snubbe hahaha! det tyckte inte dom var kul :OOO
men efter den börja vi kolla på A walk to remember,sen drog robin hem och sarah strax efter,och jag skriver som jag är 40 -,-

Vid 5 åkte vi till caroline som fyller 19 år idag,Grattis =)<33 var där en timme typ,så åkte vi och köpte pizza,och nu sitter jag fan här asså..jag ska börja "träna" nästa vecka igen,starting tomorrow! inget godis eller bak..verk.
fast jag tänkte köpa såna här naturdryck igen,den här gången choklad,men mamma har ju kokat ihop en sån god matlista för veckan,så det får bli nästa vecka :D hahaa.

JAG FYLLER ÅR OM TRE VECKOR!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0