TYP HELGEN

nu ska jag väl skirva vad som hände i lördags..jag börjar tröttna på bloggen asså..typ tvingar mig själv att skriva..höh
men i lördags kom sarah hit,brun som en bajskorv och en tatu på armen,en riktig ,som var råsnygg :] vi typ var här en stund sen beställde vi biiobiljtter  till twilight..vi gick ner dit ,JÄVLIGT KALLt var det men det var det värt!! .bästa.filmen.jag.sett.hittills. SÅ JÄVLA BRA åh han är så jefla heeeeeeeet som vampyr!!! jag ville att den aldrig skulle ta slut :'(  nu kan jag bara vänta på 2an..som kommer...typ i november..YEY! det är ju alldeles runt hörnet..
jajja sen sov hon här och vi kolla på film och käka godis,ååå på söndagn åkte hon hem ..då sov jag typ,sover hela tiden SÅ SKÖNT!! men jag har en jävla fitt recension som jag måste skriva till skolan börjar...men de är så tråkigt,jag vill verkligen inte :o har haft hela lovet på mig men nu måste jag typ göra den ;o   yää..igår fick jag donken :D hihi..
och imorse när jag va på datan så hade jag tydligen fått virus..men sen när jag starta om den nu asså..så kom det itne upp något om viruset..?^o) lite märkligt,,
ja nu är mamma och handlar på flygis saker till pannkaka,godis till mig och tamponger mähäh.,ska kolla på buffy och lata mig som vanligt :) men imorgon MÅSTE jag göra recensionen :O annars kommer hades "helena" stycka mig på torsdag.. :( 


Kommentarer
Postat av: ewelina

haha,vi är ganska lika. Båda sover med två täcken,är sjuka,sover jämt, och båda införskaffa sig tamponger idag. ;)

2009-01-05 @ 20:11:34
URL: http://ewelinahedvalls.blogg.se/
Postat av: ewelina

tro det eller ej men dom fanns på coop :D tappa typ hakan när jag såg dom,haha. så grymt goda.

2009-01-05 @ 21:16:51
URL: http://ewelinahedvalls.blogg.se/
Postat av: ewelina

haha det fanns allt möjligt i den kiosken fan! jag och wewwe gick typ jämt dit ;)

2009-01-05 @ 22:29:55
URL: http://ewelinahedvalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0