Måndag

fan vad det var svårt att gå upp i morse,helt död.men jag kom iväg ialf..svinkallt var det med ..eller " ruggigt" HAHA.
hade matte först,tråkigt som fan,sen svenska..sen skulle vi ha b-sråk,men "någon" hade tryckt in en halv nyckel i blankiepans nykelhål,så han kunde inte låsa upp haha så lektionen blev inställd :D då käka jag & amanda lunch,och ...ja,skrek i matsalen..också kallt ,skratta. XD så jävla störda,det är det enda vi gör i skolan,skrattar,.. :)
sen satt vi i caféterian ett tag,och ellen kom och sa hej,så skulle jag ta kort på henne men precis när jag tog så vände hon sig om,så skulle jag försöka igen,men så gjorde hon det igen,fast hon inte visste att jag tog kort,så sa jag de och hon börja skratta så mycket så hennes halstablett åkte ur käften,och jag & amanda lyfte oss från pallarna och kolla vart den hamna,så skulle vi sätta oss igen,men min pall-topp gick sönder och jag ramla (hårt) på golvet :( har nu ett fint blåmärke på arslet :) höhööö,amanda & ellen skratta dom.. hahah  , efter det gick vi till engelskan,vikarie..och jag ,eller amanda, fick en utskällning av matilda HAHAHAHAHAHAHHAHAHA det var mig något riktigt kul! hahaha
efter detta var det svenska,och jag fick tuggummi i håret av söron..fuckfejs! jag ska allt hämnas någon dag! remember that...mohoahahah!!          efter skolan gick jag & amanda till kryddan och handla lite grejjor,godsaker ;) haha så träffa vi calle,dennis och malin...akward ..HAH nejdå:) men så gick vi till bibblan och var där några timmar :D sen fick jag snällt skjus hem av amanda :]

OCH JAG HAR ONT I HALSEN IGEN!!!!!!!!! försöker hela tiden vara tyst så jag inte blir så hes,men det glömmer jag ju bort när jag har musik och ska visa att jag kan sjunga bättre :o  så det går inte så bra.. men jag ska ialf gå hela jävla veckan i skolan,får väl knarka lite halstabletter!
och fick veta idag att det är kemiprov imorrn...lite oväntat,och lite IG framkallande. och så ska franky så klart säga att han har MVG i kemi -.-.-.- fattar inte hur jag kan vara dummare än han!?! hahah ;)

Kommentarer
Postat av: Amandah

Älska dan aasssåså!!! :D !<3

2009-01-26 @ 22:20:50
URL: http://devingle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0