rolig dag yeah

jacke,jacke,jacka,macka,lysmelk HAHAHA

ojojojdå,vart fan ska man börja?
för det första är jag fitt trött just nu ;(  men idag åkte vi ju till sthlm,och jag & piff hade som vanligt ASkul på bussen fram och tillbaks :D dansa hela tiden hihih =D  vi gick runt på museumet ett tag och sen gjorde vi lerskulpturer..jag gjorde en ASFUL APHAND PÅ ETT HJÄRTA! möhöö. sen käka vi och åkte tillbaks. när vi kom hem gick jag och tog hål i örat med amanda ;D gjorde inte så ont HE-EHE.. efter det gick vi till tösses och fika :)   ..och vi har musik prov imorrn:O  kan ju faktiskt mindre än ingenting..sucksuck. har inte ens pappret hemma,.
och jag lär ju inte få klippt hår tills helgen...mamma får väl i värsta fall göra slingor på mig :|  hon har färgat mitt hår förut...och det har icke slutat bra .,.-,-  usch.!    snart ska jag äta palt och sen ska jag duscha å sen troligtvis sova (:
och tänker börja med "dagens outfit" ...eller nej,bara när jag orkar ;)
        

Kommentarer
Postat av: Amandah

DÄ Ä NAJJS. HAH du tog ju kort på musikpappret :D

2009-02-10 @ 22:00:35
URL: http://devingle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0