nationella

fysatan vad trött jag var i morse! skriver det varje dag,men nu var jag verkligen übertrött ;p
kom till skolan,nationell uppsats på dirren..jag hade med mig saft och macka AHAHA.skrev typ 2 timmar,en gay novell.
efter det var man ju lagom trött så vi kollade på film dom två sista lektionerna =) sen efter skolan gick jag till mormor,mamma va där med.jag somna en halvtimme på soffan hihi ;d  frös som fan:(  sen drog vi och handlade och så käka vi pannkakor ! jag duscha nyss och snart ska jag sova :DDDDDDDD. imorgon är det FREDAG!! fan va najs,syslöjd då,CANDYCHICKS tröjorna !! :]  issssssssssh
nästa vecka blir ganska najs med. Tisdag ska vi till nå museum,torsdag lagdag -,- och fredag friluftsdagen :D T-man !!!! !!! !!!!!!!!!! slickslick.   och på måndag eller tisdag ska jag ta hål i örat där uppe och ha en lila pärla där =D
thats all for today
ciao




oh juste amanda,manges kuk
HAAAAAAAAA-AHAAAAAAAA

Kommentarer
Postat av: Amandah

HAHAVAFAN

2009-02-06 @ 18:02:40
URL: http://devingle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0