hemma;<

nu är jag hemma. suger. men ikväll ska jag leka med sarah :D:D vi ska äta godis och bräääääända!

men i tisdags så åkte jag,pappa,niklas & empo till backen för jag skulle ju lära mig att åka snowboard..omg assså.det är så mycket svårare än vad man tror! saken var as tung och jag ramla i liften två gånger,bara släpades med på marken asgarvande..undrar vad folk trodde jag...men jag kom inte ens upp i backen! XD men som tur vad så fanns det en liten backe..där det var typ 6 åringar..det gick inte bra där heller -.- efter 2 timmar fick jag damp på saken,svettades och skit.så jag bytte till skidor som pappa åkte.först gick inte det heller bra,men jag kom upp i backen ialf,när jag åkte med pappa (A).. sen när jag va uppe och skulle åka så åkte jag nästan över kanten där man inte skulle åka,tur att pappa slängde sig och drog tbx mej ;d  höhö..så jag drog tbx till den lilla backen igen,och där övade jag på att åka själv några gånger.sen när jag kunde åka bra tog jag den stora backen.det var så jävla skönt att åka ner asså,vinden bah flög upp min jacka så jag såg ut som suuperman! :D hihi.så det var den historien..

igår morse åkte vi hemifrån pappa vid 4 ,det är så obekvämt i bilen,när empo är med,finns ingen plats att sova på.sen kom vi till båten ,gissa vad vi gjorde när vi kom på. sov. det var riktigt skönt :D sen åt vi smörgåsbord,och massa efterrätt.men när vi kom på båten märkte vi att det var typ tusen bögar där.och nu fick vi veta att det var typ bögkryssning ;O en eller två går väl an,men typ hela båten ?! och vissa var riktiga värstingar XD asså hur dom pratade... -.- ugh..men vi överlevde.. jag vann lite oxå ;d så bäst på poker..med lite tur..
sen tog vi buss och taxi till nt busstation,så gick vi hem därifrån.när jag kom hem gjorde jag väl inte så mycket..datan och sov.
idag vakna jag typ 12..ska duscha snart och sen kommer ju saja =)
hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0