helgen

ooooooh,har inte skrivit sen fredags typ. ska skriva det som jag kommer ihåg...med mitt minne...

Fredag ; hade friluftsdag i skolan.jag och amanda hade Yoga med Helena..lite kul faktiskt,och otränad som jag är fick jag träningsverk ;o :D hihi..efter det så hade vi två timmar på oss innan vi skulle till nyponbacken..så vi gick och åt i skolan,härjade i matsalen..sen gick vi ut och tog massa kort när vi cepa oss,,kanske kommer upp några sen. sen när det var en halvtimme kvar så bestämde vi oss för att gå till backen..men det var så kallt så vi gick till norrköp och värmde oss ett tag och köpte dricka och choklad hahaha,SEN gick vi dit. och jag dog när jag såg T-man i mjukisar ! hihAheheh (A) såå sööööööööööt bajskorv! vi fick gå lite tidigare så då gick vi till amanda och jag gjorde mig rätt hemmastadd där ;);) haahha.jag va där till 5 typ så kom mamma och hämtade mig,då åkte vi ner på stan och fixa lite.,sen hem en stund,sarah kom.så gick vi ner på stan och käka på det gamla bistro..och vi hade lite kul :D vi skratta över hela resturangen när jag visa mina fina bilder när jag gör ; blurblubrlubrburlb! ja,alltså skakar på huvet och tar kort ::DD.
sen gick vi hem och ...gjorde nåt..kmr inte ihåg mer...typ sov :D

Lördag ;  jag,sarah & mamma åkte till flygis och handla,jag fick ligga på en jävla massa kartonger i bak..helt klämd XD
efter flygis åkte vi och hyrde filmer..sen fixa vi väl oss till klockan 6,då kom bekkah & amanda..vi laga mat och kolla på film,två så jävla dåliga så dom var bra XD haha..sen gick vi till anneli och dansa satan!  gick hem vid 3-4..somna :)

Söndag ; vakna i morse vid 12..börja typ städa..sen kom mormor hit och vi åt tårta! ska få presenter av dom som inte kunde komma idag i veckan ,, :)  ..vi åt god mat och nu sitter jag här som vanligt!!! 
jag ska väl skriva vad jag har fått än så länge!

Av sarah ; ett jättefint halvt bästis hjärta och en assnygg tjocktröja!!!! som jag har i två färger nu !! och en mjukis mus ! hihih <33
Av amanda ; ett guld halsband med ett hjärta och "love" på :]] och godis och ORMEN!!!:D:D:D och en söt kopp och mjukis elefant ! hahahaXD <33
Av Bekkah & sandra ; ja vad ska man säga? ett jättestort glas där det står ; fyllesvin ,på och en tärning som det står olika saker som man ska göra :D typ som ett ölspel :):):):)
Av mamma ; 300kr och en parfym! luktar asgott! :D
Av mormor ; godis,300kr på H&M, cocosbollar och 300kr!!!!!

nu måste jag göra en lista på vad jag ska göra iveckan annars glömmer jag allt :D

Måndag ; ta hem matten och biologin. köpa locktång och mjukisbyxor. & naturdiet.
Tisdag ; matte & biologi prov.
Onsdag ; ammi & carro kommer?
Torsdag ; åka till pappa. ( jag fick ledigt  ;d )
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------




bra att ni två säger grattis :) -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-...-.-.

Kommentarer
Postat av: Amandah

HAHA DE VA HEFFAKLUMPEN :O

Grattis bitch :'D<3

2009-02-15 @ 21:45:48
URL: http://devingle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0