förlåt älskling♥

jag glömde ju skriva att sarah ska vara med här på lördag! :o men det är ju en självklarhet ;)

idag började vi nio,vi hade med oss fika och kollade på film,och efter det gjorde vi en filmanalys.tråkigt var det. efter skolan åkte jag & mamma till H&M och köpte ansiktsmasker och hårfärg. vi kom hem,åt,vila,sen börja mamma göra slingor på mig,fan vad aggressiv hon var då XD å så börja vi asgarva åt nånting..fick väldigt ont i mina ,,magmuskler...hosthost. så nu är jag typ blond på överhåret.bild kommer väl imorgon. :)
Imorgon börjar vi kvart i nio,då ska vi ha YOGA med helena AHAHA kommer ju bli lite intressant.sen till amanda och äta tror jag & sen vid 12 ska vi till nyponbacken! och jag ska glo på T-man all day long!<3
Sen är det typ bestämt att pappa kommer på torsdag morgon och hämtar oss så åker vi till sara i västerås och sen till finland!  så jag behöver bara vara ledig två dagar!!:D det vill säga om jag får ledigt..;o jo,måste få !höhö.
sen på kvällen ska jag,sarah och mamma äta på G ! ska bli najs. :)
nu ska jag sussa !!!!!!

Kommentarer
Postat av: Amandah

HÖHÖHÖ min present sket sig : <

2009-02-14 @ 15:44:39
URL: http://devingle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0