:(

åt precis hare........blir lite äckligt när jag tänker på vad jag äter.. -.,-   nu har vi bokat biljetter hem.fredag morgon,galaxy,katja och empo ska med oxå,.men mamma orkar inte hämta oss i sthlm,så vi får åka buss kl7 på en fredag kväll..och sen måste vi gå med packning från stationen i norrtälje..yey-.-.   
  
.. imorrn ska vi typ till backen..jag ska lära mig åka snowboard. HA-HA!
innan vi åker hem ska jag köpa massor av suffelipuffeli hem !!: D så jävla cp gott!
katterna är fortfarande konstiga i magen,som dom va när dom var små också.måste kanske avliva dom..;(;(;(;(;(;( lilla rambo liksom :(</3
nu väntar jag på att mamma ska ringa,hon hade skickat ett sms bah; hej..det spökar hos oss..., så hno skulle berätta om det höhö..sen klockan nio börjar ..vad heter den...mina jag och irene? me,myself and irene eller nåt :D och då ska vi äta puffeli jihihi :D hahaha HAJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0