2 weeks

i fredags lekte jag med amanda och fyfan,har inte skrattat så mycket på jävligt länge! det blev för långa andningsuppehåll så jag trodde jag skulle dö ibland XD hahaha,och så jävla fula bilder vi tog då XD och den möjliga "fisen" HAAHHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHA bästa filmen!

igår pluggade jag typ hela dagen,mest på morgonen i sängen bah :Dhar prov imorgon på Hinduismen,kan ingenting som vanligt..mina betyg börjar rasa hastigt XD IG på kemi och matte proven förra veckan..men det ordnar sig.....
idag har jag gått runt å lussat bara,läst engelska boken men vet inte vad man ska skriva efter?..sen har jag fått typ 5 finnar i fejset :( 

imorgon ska jag köpa som sagt,choklad diet drycks sak,och för övrigt ska jag leva på skorpor och nudlar i två veckor,för jag vill inte vara en fetknopp när jag fyller år ;o för det är om TVÅ VECKOR!!! WIHUUUU räknar ned!
vad var de mer..? hmmmhmm...,,, ah juste,på tisdag kl 8,börjar det första nationella provet,läsförstårelse kulkul.. sen ska vi åka skridskor med klassen nånstans..men jag och amanda har inga så vi ska kolla!:D  på t-man ,,mmmm (L)
och jag hoppas att anneli kan fixa mitt hår snart..klippa och färga slingor..blonda :)

Kommentarer
Postat av: Amandah

HAHAAHAH :D tman fisen <3

2009-02-01 @ 18:31:44
URL: http://devingle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0