torsdag

Kanske dags att jag skriver lite nu..
Imorse hade vi engelska där vi hade två olika pratuppgifter,gick snabbt.Sen hade vi SH i två timmar,var lack utan bara helvete!!! idioter det finns asså.Fyfan.Sen vare lunch,gick till öb som vanligt och coop,köpte äpple och spritgodisar :) Sen hade vi datakunskap med lille daniel,gick också snabbt,fick inte så mycket gjort dock..
Tog halv tre bussen hem,piss väder.Har diskat och gjort ingenting,muppat med niklas typ.Jag har ju namnsdag idag , så jag fick önska mat,haha.Blev kött och pommes :D huhu.
Duschade nyss,det satt verkligen fint ! Nu kollar jag på kines film med Jackie chan och Owen wilson,kulikul :D
njää nu ska jag suuva.
Elina ska typ sluta på media också..inte kul ! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0