Mm whatcha say!!

Hm,vart ska man börjaaa?
I fredags åkte ju mamma till estland,så vi hade fest häär. Det var jag niklas blomm robin elin oskar lollo jossan pakko johan thomas joel nordstedt tror jag ..det var ialf jävligt kul,fast jag drack ur mitt glas som var sönder,så jag skärde upp läppen och gick runt blödandes hela kvällen :D haha,har typ ett ärr nu.Det blev lite bråk som vanligt,och det spåra väl ut lite grand,men var kul ett tag.

Sen drog alla hem utom jag niklas blomm robin och elin,alla sov här.Klockan halv 7 på morgonen satt vi och grillade korv vid elden,hahaha! det var skit kul och gott :D slagga efter det.
Alla vaknade typ runt 1 eller nåt,alla var skit sega,var vakna ett tag , sen somna alla igen -.- och alla sängar och soffor var upptagna så jag tog i fåtöljen,det funka ;)
Sen åkte robin och elin hem. På kvällen så kollade jag blomm och niklas och film,Public enemies.AS bra film asså.Johnny depp är ju bara fööör sexig i den :D hahah.

Sen kom oskar så åkte vi till lollo.Där var hanna elin jossan lollo och joel."kröka" lite där,det var kul :)
Sen när jag och blomm gick till bilen så halka jag med mina förbannade uggs,mitt på en stentrappa-.- gjorde ont som fan,blårumpa liksom.Jag tappade min och lollos mobil då i snön..så fick vara utan bebisen en hel natt :( haha.Vi åkte hem med oskar,man såg fan ingenting..snöa som bara fan.Halt som fan äre också.
Gick och la mig på dirren typ när vi kom hem.Fick sova i min säng också (: höhö.

På söndagen åkte vi in med jocke till mormor,grattade henne,fick middag och hade det liitte trevligt :D
Sen blev vi hämtade av joel med blomm.Köpte dricka , drog till willys o köpte läsk och vatten..sen åkte vi ut hit.

Jag diskade världens jävla disk,sen kom tre tjejer som hette jannice,hanna och sandra? Så fick jag duscha i en ISkall dusch,INTE SKÖNT! sen kom lollo jossan joel och elin och amanda.
Lite senare kom oskar och emelie också..tror att det var alla? haha.
Det var också kul,vi körde rosen och jossan förlorade,men drack inte upp :D alla fuskade ialf satt,haha.Såg inte såå gott ut.
sen typ dansa vi loss lite.Jag och oskar gjorde äggröra med typ 8 ägg elle nåt,jag bah ; men det är bäst om jag knäcker äggen annars kommer massa skal i om du gör! han bah ; nej men okej typ. Så när det var klart ..Jag ; skal,skal,skal..jajja,ni kanske inte fattar men whatever ;) hahah.Så vi stod och åt det i köket tills jag mådde illa,sen gjorde vi mackor med leverpastej,men blomm förstörde min SOM VANLIGT !! fan va lack jag blev,! hahah.
Sen började några däcka en efter en,och amanada elin blomm och dom 3 tjejerna tog halv 6 bussen hem..

vi andra gick och la oss vid 7,oskar emelie lollo jossan sov heär.
Vaknade 1300,städade lite,sen drog alla till donken,så städade jag upp här,helt otroligt hur duktig jag är på att städa (; det var typ vid tre,och jag fick min donken 5 timmar senare..-.- menmen :D

SÅ,äntligen skrivit klaaart.Har inte orkat asså,ingen lust längre..suger:)
markerade namn och sånt så det inte blir så långrandigt ;)

Just nu är jag själv hemma,har ätit upp och hämtat ved ,försöker få det lite varmt här i igloon -.-
Imorgon kommer mamma hem..man lär ju få höra då när minst 5 vinglas är sönder,ljusstaken funkar inte,dricka saknas(?) stora ljusgrejen sönder,..osvosvosv..men ääääsch :D

Bilder kommer någon gång,datan är så jävla seg så det går inte så bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0