freaky friday

Jag sov en halvtimme i morse,annars har jag varit vaken hela natten och dagen :) . Halv elva kom amanda hit,så gick vi ner till station och åkte till sbk,.Jag satt och sjöng på bussen så kolla en dam på mig och gav evil eye,jag bah ; haha skoja bah. (?) cp,,När vi kom fram körde vi bil på dirren,och vi hade as kul som vanligt ;d det gick bra med bilen också..vi lekte att amanda va min körskolalärare? hahaha vad fan heter det ? XD ialf,vi lekte att det var rödljus och sånt på vägen,hahah.Lite grenar i bilen också (Y) ;) 
Och jag äääääälskar när amanda kallar dukati för "Dukat" hahahah dog av garv.Vi va där ett tag ...körde och fota och sånt,.Sen åkte vi hem med mamma till amanda,så hämta hon pengar så åkte vi till donken :)

Efter det släppte mamma av oss på stan,så satte vi oss på en bänk och skratta och skratta och skratta.Alltså gud :) hahaha.Vi rappa lite och så också,så börja det spöregna helt plöstligt,jag satt kvar där jag ..det va skönt (;  mohuhu.
gud vad kul det var när man tänkte hur folket i bilen skulle se mig när jag satt där och skrek..HHAHAHAHA..bara amanda fattar,orkar inte förklara hahah :d men kul var det ,som tusan.Så träffa vi Niklas blomm joel oskar pata och dooom,gick runt runt typ..blev en 100ing rikare också..hehe.

Lite senare gick jag och amanda hem,hon åkte till hästen och jag gick och handlade på norrköp med mamma.Jag köpte inge godis ;o bara glass för jag har sååå ont i halsen ;(  ..

Imorgon vet jag inte va som händer riktigt...robin och elin flyttar typ hit imorrn,frankie alltså :) haha,så det e ju lite coolt.höhö. Men jag och mamma skulle typ gå ner och ta en promenad på stan och hälsa på mormor och hyra film ?  blir väl så om det inte finns nåt annat kul att göra :)

Nu kommer lite bilder från idag,CC video kommer upp någon dag också :D:D:D u love it.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0