Första skoldagen!

Inatt sov jag bara två timmar -_- så jag va ju liite trött när jag och amanda gick upp klockan 0700.Vi gjorde oss klara så gick vi ut och mötte Tommy på gården.Vi gick härifrån klockan 8 och kom fram typ tjogo över åtta,och vi skulle mötas nio..så vi satte oss utanför aulan och kollade på folk :d haha.Så gick alla in i aulan så prata rektorn..med en manlig röst much? hahaha blev lite chockad liksom.Sen gick media med våra två klassföreståndare till klassrummet och pratade ett tag.Sen gjorde vi en guide tur runt skolan och så.Sen åt vi lunch i den väldigt lilla matsalen :o ..sen typ..vare lite rast,sen prata dom lite mer och presentera lärare och fick scheman och så.Klockan tjogo i ett slutade vi.

Då gick jag och amanda hem till mig ett tag innan vi gick till kryddan och fick pengar av mamma,sen till arenan och käka..och jag åt bara HALVA min calzone !!! !!!!! :OOO bah WOOT?! hahah.Sen gick vi ialf tillbaks till kryddan(j a g  t o g  k o l  p å  a m a n d a :) ) hahah.aja..efter ett tag där så gick vi hem..och på vägen hem träffa vi pontus som sa att mussemange har slutat på roslags ?!?! vi blev helt förstörda :(:(:(  sen så åkte amanda hem.

På kvällen kom blomm oskar pata och niklas hit och drack öl..själv tog jag en groggis ihihihtihi.HAH nerå men mjaaa lalalalala.Dom va här ett tag sen blev jag lack pga en liten HHRI#%#%"%"##". ye. Sen gick dom ner och grillade ??här nedanför..hoppas dom sätter eld på hela skogen :) ahuhu.
Jag duscha typ precis och nu är jag här..jävligt hungrig ;(

Imorgon börjar vi 0900,ska gå med amanda och Tommy igen kvart över 8 :)  vi ska väl göra samma sak som vi gjorde idag..prata lite mera och lära känna 2orna och 3orna...leka? yey.
vi slutar ialf klockan ett ! sen får vi se vad jag gör på dagen...kanske blir feest på kvällen,men är ikke säker än.
imorrn kommer bilder från dagen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0