5 augusti

Igår tog Jag,Sandra & Sarah bussen till slottet vid nio,och var där i ca två timmar,inget hände.Vi gick upp framför slottet och stod och stirra på alla fönster,men såg inget.Det var ju lite tråkigt,jag & Sarah försökte få henne att kolla,så vi satte på musik och började dansa..funkade inte.Det var en jävla massa mygg ialf,mina fötter ser inte så bra ut idag.

´´ä'''''''''''''''''''''' jh,cvööööccccccc+ / Zelda.Hon ska alltid störa :) hihi.Vi gick iallafall runt där ett tag sen kom Hannele och hämtade oss.Då åkte vi till donken och käka ,var riktigt mumsigt det.Och sarah var på skratthumör,lite trött tror jag :) haha.Träffa niklas,pata,joel och lollo också,dom skulle tälta...undrar hur det gick.
Sen släppte dom av mig hemma.
Idag vakna jag sent som vanligt,men jag pratade med pappa och nu ska vi åka på söndag morgon istället.

Zelda har blivit helt crazy alltså.Hon är alltid in my face,och imorse fick hon tag på piercingen hårt,va fan tvungen att bryta upp käften på henne för hon skulle släppa :p hahah min lilla bajskorv ♥

När mamma kommer hem ska vi handla så ska jag bah chilla ikväll troooor jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0