21-22 augustiii

Igår i skolan blev vi uppdelade i lag för att vi skulle "leka" med 2 & 3orna.Jag kom med två tjejer imin klass,men självklart var dom sjuka,så jag var ensam 1;a med typ 2st 2or och 3st 3or :p haha.Det var ju lite läskigt men blev lite roligare efter ett tag,och jag pratade med dom också (A) höhö.Vi gjorde olika stationer typ 1 & en halv timme,sen hade vi en timmes rast innan lunchen,sen slutade vi.Då gick jag och amanda till Nightmare och så.Jag fick en gratis glarre av sofie :o;D mums.Sen gick vi till daisys(?) och så åt jag chicken bits och pommes..haha.
Sen gick vi till coop,och världens roligaste grej hände där alltså,gå fan inte att förklara så bra men..amanda gick och sjöng,så stannade det en gubbe typ precis brevid henne och bah stod och rå kolla HAHAHHAHA..jag skratta ända vägen från coop till willys,nonstop.Och så var ja nära på att bli överkörd av en grabb på cykel.. ....När vi kom till willys satte jag mig i en solstol och lekte cp..vilket var jäätte kul :) haha.Efter att vi har skrikit över hela affären fick jag skujs hem (:  ..

På kvällen var det fest här,"utflyttningsfest" ;)  det blev ganska mycket folk..ska se om jag kommer ihåg alla..Jag niklas blomm johan pata oskar amanda elin emelie joel robin & elin.Det var väl alla i shink..Lite senare kom sarah också.
Vi körde ölspelet och sånt där,lyssna på musik..smokie (; mohaha.Och astrid klagade också genom balkongen ofc,men vi pratade med henne och sa att vi skulle flytta,hennes svar till det var ; vad skönt. Awww,hoppas du dör !! -.- haha cpkärring.
Det var en kul kväll ialf men lite svår också kanskee..he-he. men äsch...
Mamma kom hem sen,då började folk gå hem,och niklas följde med robin och elin någonstans.Jag och sarah snacka lite sen soov vi.
Idag eller,imorse,vakna jag 7 av kattfan som springer upp på mig och ska ligga på skallen hahah,liiite jobbigt när man mår dåligt kanske (; ..sen vakna jag tolv igen,när sarah åkte hem,så sov jag vidare till tre..var sjukt trött :o

Just nu väntar jag på mamma som handlar på flygis..ska få pizza och glass :o :DD ..och fylla på mobilen !

det blev tyvärr inga bilder.

Kommentarer
Postat av: Amandah |Foto-Musik-Häst

SUMMERRAIN eller nått haha

2009-08-23 @ 15:04:35
URL: http://devingle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0