Torsdag

Idag var jag inte i skolan heller,vakna typ vid 1 av att mamma kasta zelda på mitt fejs,lilla pruttis.När jag gick upp började jag packa mitt rum mer,kläder och så.Höll på till klockan 6 typ,då kom sonny niklas och rizah och bärde ut alla kartonger som ska till sbk till lastbilen.Så åkte jag och mamma å hämtade sarah i harka,sen åkte vi till donken och tog med hem.Satte oss på golvet/soffan i vardagsrummet och käka..och vi alla höll väl på att garva sönder åt olika saker..retards man är med alltså.. :D efter vi käka gick vi ut med tommy amanda & elin.Gick till konsum och handla godis och dricka.,så satte vi oss å gunga,sen gick vi hem.
Just nu sitter jag här och sarah sitter och pluggar..snart ska vi spela anden i glaset för sista gången :( måste säga hejdå till jens för tusan!

Imorgon ska jag till skolan,hoppas det går snabbt för jag är fortfarande sjuk och så ska vi ju flytta..fixa och ordna massa grejer.
Nehe,nu ska vi inte spela anden för dom här två sakerna bah skyller ifrån sig ...att dom inte orkar,SNÄLLT TILL JENS DÅ!
%¤!#!¤&#
sista gången man sover här då.. :'( :((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
hade väl inget mer att säga...bloggar igen imorgon eller på lördag eler nåt..
baaaaajbaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0