söndag

Idag åkte jag och mamma in till lägenheten och fixade det sista,och städade lite.Eftersom vi hade jobbat och slitit hela dagen så käka jag & mamma pizza på grind kiosken.Deeet var gott! Efter det slängde vi mer sopor hos mormor,sen innan vi åkte till gräddö drog vi till donken och köpte kaffe paj milkshake och glass :D men det var vi värda..inte så kul att flytta och lyfta tunga kartonger när man har feber..men jag är superman.Ja jag har som sagt halsfluss,fula äckliga vita prickar på halsmandeln..har typ bara en halsmandel.. ;s haha fett konstig.Men imorgon ska vi till läkaren så jag kan få pencillin och bli frisk nån jävla gång.Ska till skolan imorgon ialf,går till 1640..om jag inte orkar hela dagen går jag till mormor..men det ska nog gå bra.

Zelda trivs iallafall som fan på landet,hon är så lycklig :D springer runt ute och är helt wild&crazy. :)
Zimba däremot är en sur jävla kärring..hon går fortfarande inte ihop med bebisen..hon bah fräser och försöker riva henne..zelda går alltid efter och smyger på zimba hahah,hon är lite busig hon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0