tuuursdag

Hmm,,,jag har ont i mina fingrar..i lederna :(  ajajaj..så kollar jag på när Z jagar och biter sin svans på min säng..det är väl allt jag har att säga...nej jag har ont i magen också ! :o kanske för mycket chokladbollar..haha äh! who am i kidding? man kan inte få nog av bollar :):) mohahah.
Nu är det så här att jag ska vara uppe hela natten,gå up när mamma går upp,duscha,äta frukost.Sen vid halv 11 kommer amanda hit så ska vi gå ner till bussen och åka till sbk (:  CCforlajjf !! in tha car again,.
MEN VARFÖR ÄR MIN MAGE CP ?! ;(  idag har jag ätit 2 bollar,lite fil och en macka! bah Wooot? :O något står inte rätt till...

Idag kom dom som har köpt lägenheten hit och mätte badrummet eller nåt.Jag va ensam hemma så var ju tvungen att stå där och prata -.- tur att jag hade zelda som vi kunde prata om :D haha.
Innan vi flyttar ska vi ha en jävla brakarfest! heela natten lång! bara för att retas  och de ska bli så skööönt :) ahuhu.
jag trooor att det va allt för nu..

Man kan ju undra hur jag ska va vaken så länge,och vad jag ska göra,,,det blir väl lite film...tv..70s show..scrubs och MAT. ÅÅÅH NUDLAR SKA JAG GÖRA NU !! HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0