tiisdag

Nu har sarah precis åkt hem,hon sov här i natt också.Vi va uppe hela natten,jag somna typ 6 eller nåt..gick upp halv fyra tror jag.Så har vi städat..dammsugit,diskat och grejer.
Just nu gör jag ingenting förutom sitter och nyser..kan inte bli frisk nångång!!! Och nu ska vi tydligen inte till pappa alls...så jävla tråkigt..bara för jag har en cpmongomuppmiffobög bror? ARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGHHGHG.

På torsdag är det fan bara 1 vecka kvar tills skolan börjar :(((  då måste man ta och göra något kul innan.
Nu har jag tråkigt......så jag ska duscha och kolla på fiiiilm.Imorgon ska jag kanske färga håret,eller åka till söderbykarl..men vi vet ju hur det brukar bli..haha.

Kommentarer
Postat av: kuuuusin

vi har ju 4 presentkort till en ålandstripp!

du ja mami & monica nästa vecka ? :D



inte så kul kanske, men alltid nåt :)

2009-08-12 @ 13:37:02
URL: http://akca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0