Söndag

Ikväll kom Sarah hit,och hon visade vid två tillfällen att hon är blond från början.
Vi stod i köket och prata så såg hon en limpa som det stod " Bakad 09aug06",så säger hon "-kolla,dom har skrivit fel,det ska stå bakdag,fast det står bakad." jag bah..det står Bakad.hahahaha...lite svårt att förklara men kul vare.
Sen när vi stod i mitt rum så höll hon i hårfönen och fråga om jag kunde koppla in den i ett jack..så medans jag försöker hitta det så säger hon "- nivå ett funkar inte.." När den inte ens var ikopplad! HAAHA :D

Jaja anyway..haha.Vi duschade och klädde på oss så gick vi till konsum och handla dricka och chips,sen gick vi till park och satte oss på gungorna.Efter en stund kom Amanda och Elin dit,så lekte vi gung-leken (a) :D huhu.Vi var ett tag sen gick jag och sarah hem och kolla på film..nu ligger hon och kollar på Zorro,så ligger jag här..Vi ska väl typ sova snart,imorgon ska vi på stan och kanske till sbk och köra..och så ska jag färga håret tror jag..
jajja,eyyråå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0