Måndag

Idag börjades dagen med matte,var ganska slappt faktiskt :) fast kände mig ändå dum med två smarta killar vid vårt bord..aja,inget att göra åt :D haha.Sen var det mediakunskap där vi gjorde en egen tv-tablå i grupp.Inte det roligaste kanske..Efter det var det lunch,men det var så äckligt så drack bara vatten,men köpte en macka i cafeterian :D Efter rasten var det engelska,vi gjode lite olika saker,pratade och fick läxa-glosor -.- ..sedan var det ARL,satt vid datan och lekte istället för jobba,sen skulle vi ha mediaproduktion till halv fem,men det fanns ingen lärare så vi fick sluta 1520 :) . då gick jag och amanda ner på stan och tittade lite,träffa robin,anna och såg cp blomm,och pata :) hahah.Vi träffa två nya kompisar,så söta så :D
Vi var på stan till sex eller något kanske,sen kom mamma å hämtade oss så lämna vi av amanda hemma hos sig.Då åkte vi till willys och handlade,jag handla benåjerrys glass:D bra för min hals (;
sen drog vi hem.
Sitter nu och gör lite läxor och grejs.Ska nog sova snart i min underbara sköööna säng ! :)
Imorgon blir det läkarn och köpa månadskort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0