långis :(

AAAAAAAAAAAAAAAAH :'( :|
jag gick ut och skulle lämna husnykeln till niklas under en filt här ute,så känner jag att något kryper på benet så jag smäller till med handen på benet och springer in,SÅ VARE EN LÅNGBEN SPINDEL SOM KRÖP PÅ MIG !! :'( JAG DÖÖÖR ;(;(;(;(;(;(;(; !!!!!!!!!!!!!! :((  SEN SÅ VARE ETT BEN KVAR PÅ MITT FINGER! :O höll fan på å tuppa av ;o XD  uschusch..nej jag gillar inte landet alltså..och tänker inte gå ut och lämna nå nyckelfan igen!! nu känns det som att det kryper överallt på mig :( fyfan.alltid händer det mig.Har precis borstat tänderna och skulle sova,men nu tänker jag faktiskt ta päronsoda och kolla på transformers som går på tv,så jag kan lugna ner mig lite.. :(
haha.

Kommentarer
Postat av: ewelina

Åh, fy :(

2009-08-31 @ 23:33:37
URL: http://ewelinahedvalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0