kvällspromenix!

Ikväll gick jag och mamma ner till vc och skulle hyra film,men vi hittade ingen bra så vi köpte en cola bah.Sen gick vi till bistro och beställde pizza.Medans vi väntade tog vi en öl och cola.Jag fick min gratis uhuhu:D dom älskar mig.
När pizzorna blev klara gick vi hem.Mamma hade lite svårigheter att äta för zelda hoppa upp hela tiden medans jag var på mitt rum.Haha va kul de va att höra hur arg hon blev..allt för maten liksom..haha.Nu är vi mätta och belåtna ialf..ska väl snart sova om det går.
Imorgon ska jag köpa hårfärg och mamma ska göra på mig :) höhö.

Åh du är så dryyg. HÖHÖÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖHHÖÖHÖH,är vad jag har att säga till dig. Biatch. hohu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0