23 augusti igeen

Idag/kväll när mamma kom hem från städningen så duschade jag,sen kom ammi och sören så gick vi till mormor och morfar.Där grillade vi och åt åt åt åt & åt..helt crazy bah.Det var näästan alla mongosar,typ jag,mamma,sören,ammi,caroline,casper,charlie och grannarna laila(?) och hasse..fick en ganska klockren bild på carro när hon äter..rå lack :D hahaa.Vi var där till 20.30 kanskeee,sen gick vi hem..jag och carro gick med en filt och myyyste.

Sen när jag va hemma fick jag tråkigt och ville ha dricka,så amanda kom hit så gick vi till konsum.Handla lite god päronsoda och så :) haha.Sen gick vi hem till mig och busade med en hel-galen katt! där kan vi snacka om craaazy!!,haha♥ vi softa ett tag sen gick ämändä hem.Nu har jag suddat bort sminket och är redo för film !

Imorgon bitti ska pappa komma hit och hälsa på en snabbis innan han far till norge på jobb (: så det är kuul.
så blir det 08.15 som vanligt,att möta amanda och tommy å gå till skuulan ;d  Hoppas vi inte går ääända till 1640 imorrn... :(  tråkigt ju.









det blir bara mer och mer på tallriken,haha.


ååh hon älskar mig..




nej nu får det räcka med bilder!
fy tusan vad mycket man har ätit idag..gissa vad jag tuggar på nu då?..jo en bulle... ... .

Kommentarer
Postat av: ewelina

aaaaaaaahah "suddat bort sminket" knasboll!=)

2009-08-24 @ 13:35:40
URL: http://ewelinahedvalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0