kissemurra

jag och mama gick ner på stan,men då var G stängt ;o så vi gick vidare upp till gamla bistro,där satt vi och as garva ett tag,och åt förstårs.sen gick vi till kryddan..då gick vi till spegeln och gjorde så våra dubbelhakor syntes,så börja vi asg,så PRUTTAR mamma och jag börjar skratta så mycke så jag la mig på golvet och kissa nästan på mig ! :) hahahaha,som tur var så var det inte mycket folk där..vi handla lite saker sen gick vi hemåt,såg charlie och chrille på avstånd,mamma skrek ; domarjävel ! men dom hörde inte ,hahaha. när vi kom hem gjorde vi inte så mycket,kolla på tv..och mamma somna som vanligt i soffan med öppen mun ! hahahah.
 nu tänker jag lägga mig och försöka sova...vilket inte kommer gå bra med tanke på att jag vakna 4 (?) idag..heeheh.

  
                                                                                                                                                   MAT !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0