i adore you

tar om hela dagen nu istället..
kom till sbk vid 8,satt vid datan,åt flingor..börja städa bilen,åt lunch,städade klart bilen,körde bilen .haha..innan vi åkte satt mamma brevid när jag körde , och tro mig,hon blev impad ;) haha,sen när vi var halv vägs hem kom mamma på att hon hade glömt mobilen på kontoret,så det var bara att åka tillbaks.drygt.
när vi kom till nt åkte vi till donken och köpte miiiilkshake =D göttigöttgött. idag har jag träningsverk i magen btw ;o inte skönt. hm..
sen gjorde vi väl inget spc..jag sitter här,ny duschad och fryser..känns som att hela min STORA hjärna åker ut när jag snyter mig :'( huhuh. nu ska jag väl kanske kolla på lite scrubs och sova,.och kanske börja på min nya bok ; flickan från ovan ,,.either way,gunatt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja,för tusan! :)

2009-04-16 @ 16:08:04
Postat av: ewelina

de va jag som skrev ovanstående,hehe.

2009-04-16 @ 16:08:30
URL: http://ewelinahedvalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0