glöm inte väskan,malin

man kommer aldrig ifrån sbk i tid,men när det väl händer sker det snabbt.
efter jobbet åkte vi till norrköp,lämna av ammi & sören och dukati. sen åkte vi till apoteket och willys,handla godis :D
mamma är på påskbord hos ammi..skulle följt med egentligen men är så jävla trött . så jag har bara legat och kollat på scrubs och såg nyss lite av Talang 2009...finns det något dåligare program? suger ju ..

planerna för imorgon är att gå på stan..om inga prickar finns,men tror dom kommer upp som vanligt..men annars ska vi ta "Carpe diem" och på kvällen vet jag ej...
jag ska ialf klippa mig snart =D hos en frissa den här gången..ska fråga om hon kan avlida frasse .. ;( är tveksam att det går... höhöh.    vet inte om jag sa de i förra inlägget,men pappa sa Ja,jag får ta hit hunden ! :D WIHU.jag skulle ringa han ikväll,men klockan är en timme före där,och han har varit och jobbat precis så jag ringer imorrn istl..gammal sörrni . haha.  alltså jag bara äter å äter å äter nuförtiden. :O idag har jag ätit äggröra,pommes,ett äpple..ja,det . haha och godis :o  ..men mat är ju så gott :(  what to do,what to do liksom. . sen får jag ju magknip av äpplen :( ..ska nog äta min mat låda snart..sen lite paj .. AHAHAHA.

men nu är jag avis på fucking sören familjen,drar till spanien på tisdag bah :O  och han sa att dom ska äta på bönan då ! :'(  abuhuuuuuuuuuuuuu

Kommentarer
Postat av: caroline

HAHAHA

har du tagit väskan malin?

tar du väskan då malin?

malin! väskan !!



hahahhah

2009-04-03 @ 20:53:58
URL: http://akca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0