6 april

okej,nu är jag as trött men jag måste skriva nu annars har jag glömt det imorgon,haha.

dagen började med matte,fick tillbaks 2 prov,ett G och det andra IG. hahha.suger. men sen satt vi där och "jobbade" en timme,efter det var det svenska och där hade vi klassråd och bestämde grönan och supkväll typ haha :d ..sen var det cp rasten då dansa jag och amanda i korrisen,.lite cheerleading och sånt :) hahah det är bara vi 2 som är normala på hela skolan :) ,,sen hade vi blankiepan,där skrev vi en till uppsats -,- inte så lång men. sen lunch SKABB mat som vanligt..
efter det var det engelska,där jag fick höra en otrevlig sång och gjorde ett läxföhör :;( haha det gick väl bra antar jag..men man vet aldrig med Maria. -.- ..    sen skulle vi ha SO,men Helena var en kvart försenad så alla drog hem,men jag,amanda och några andra offer hann inte,utan hon kom sen :o  så då var det typ bara 10 pers kanske som satt och jobbade..men det var kanske chill ialf,för dom andra som drog ska få sitta typ två timmar nån annan dag :) MOHAHA. Jag fick också se mitt Buddhismen prov,fick VG :) Phu !,säger jag bara.

När vi slutade trallade jag & Amanda till mormor och morfar,för jag behövde pengar.jag tänkte att jag behövde typ bara 50 spänn kanske,men när jag skulle få av morfar så sa han ; hur mycke ska du ha då? några hundra,räcker det? jag bha ..öh...typ 50 kr? haha,han bah ; näj ta det här .så gav han mig 200 :O haha men,det var bara att tacka och ta emot :) ihihi. så då gick vi till kryddan,suprise,och jag köpte ; en blåbärs muffin,kanelgifflar,bilar och euroshopper choklad. HAHAH..och amanda köpte bullar och godis :) ..jag ska ju alltid vara värstingen och tjockisen hahah :D men sen gick vi till gamla nisses och köpte varsin pommes att ta med,as gott var det ..med grillkrydda och allt ;) ,,så vi gick hem och kollade på top model och klagade på folk :) hahaha.och nu jävlar,håll i er,för nu ska jag säga vad jag har ätit idag.
: Pommes,muffins,bullar,godis,choklad,pizza,cola !!! F A T A S S ! HAHAHA :D<3 blev helt jävla uppsvälld efter det kan jag lova. aldrig att jag äter så mycket igen XD hahah...
men sen åkte amanda hem och jag duschade och städa lite på rummet. och nu ska jag kolla lite på datan och sen måste jag plugga ;(  kemi(som jag skiter i ) matte och musik..och jag är ju så förbannat trött,så man får väl se hur länge jag hinner kolla på pappret innan jag slocknar.

På onsdag,på vollyboll tuneringen ska jag och amanda vara utklädda till tjuvar,vit & svart klädda och svart vid ögonen ! :D ska bli ruuligt. sen pratade jag med pappa idag,och han skulle kolla upp lite med hund vaccination och det,så ringer han tillbaks imorrn :) faaan vad mycket text det blev...

anton,schaaas med dig !! hahah

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0