5 april

halloj.
idag gick jag upp vid 2,jag somnade klockan 6 imorse så.. ;o jag drömde att jag handlade lysmelk på flygis och att jag körde bil..HAHAH jävla tjockis ! :D när jag gick upp gjorde jag frukost och fixa mig..sen vid 4-5 åkte jag & mama till willys och köpte godis och tomma CD-skivor,skulle bränna musik men det gick inte ;( ..sen handla vi pizza =D vilket var väldans gott. nu sitter jag här och lyssnar på Darin (SKAM) hahaha,men en låt är faktist bra :) ..tänkte att jag ska ringa pappa nu och prata om hunden...skriver sedan hur det gick,haha.
sen har jag inte haft så mycke prickar idag..så jag kanske kan gå till skolan imorrn ?:D skulle vara väldigt bra.
tror att jag ska renskriva recensionen om jag orkar..inte så fint skriven kanske HEHEE .

blir nog åland på fredag också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0