28 april

idag var jag hemma från skolan pga,ja ni vet. gjorde inget spc,kollade på tv och åt nyttiga mackor :O mamma kom hem sent,typ vid sju..och vid 10 åkte vi till donken och handla mat,haha =) det var gött....åså kolla vi på dh..och nu sitter jag här och chattar & lyssnar på musik.
Börjar halv nio imorrn,ska va nå jävla framtidskonferens i skolan :s kommer säkert suga...men slutar halv två ialf..då ska jag på stan med sarah och sola :) och köpa ny bh..om jag hittar nån kul..hoho. en röd kanske? ;) hihi..
Och sen om jag har tur,kan mamma slinga mitt hår ..får väl se vilket humör hon är på efter jobbet..hehe.
jag börjar vänja mig med det korta håret.. :D
nej,ska kolla på film nu.
ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0